Julstämning?


haha asså den enda jul låten jag har lyssnat på i år är gott nytt jul med sean banan, och ja den ger ju verkligen julstämning! fast ne. finns det ens någon bra jul låt? tror fan inte det.
jag saknar tiden när man var liten, man kunde ju inte ens sova om natten bara för att man längtade så mycket, man var ju helt jävla galen (iaf jag) haha. nu bryr man sig knappt längre, eller jo, typ om julklapparna och godiset? men ändå, not the same shit.
och nu har jag knappt ätit något sånt gott, bara för att jag har fått för mig att svälta mig själv typ (detdär lät ju normalt..). men äter typ inget längre och har gått ner 6kg (okej, jag går ner i vikt sjukt lätt, men ändå) - måste töja ut magsäcken igen yeppp. hur kommer det annars gå på julbordet? äter en köttbulle och sen tvingar folk i mig mat och det slutar med att jag ligger på toan och spyr? hade ju inte varit så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0