Igår hade jag tusen planer, idag gjorde jag precis som vanligt



ska börja på arabiska med frida, kommer bli grymt ;). chill dag, slutade ett och hann med äckel bussen (orkar inte gå till tåget själv hehehe). sovit lite och gjort pannkakor - ingen träning för jag måste plugga istället. har hotell läxa, engelska arbete + redovisning, foto arbete + redovisning, nationella i matte, nationella i engelska och prov i närningslära denna veckan, skjuter inte alls upp allt, så gör jag det ;pPpPpppPPPPpp. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0