If I wasn't hard and hollow then maybe you would miss me



skorna är fett underbara. dagen = kände mig skabbigare än nånsin, fick typ vara själv i matsalen hela dagen med massa ettor, fick stå mitt framför alla och läsa något skit. ville mest bara skrika, inte så gött. har iaf krängt bullar som satan. nu kom jag precis hem till äckliga hoby igen. ska lätt flytta från skiten dirr när jag har råd. peace

I know I'm a mess and I wanna be someone
Someone that I like better
I can never forget
So don't remind me of it forever

Kommentarer
Postat av: frida

<3

2010-12-02 @ 17:34:35
URL: http://fridastark.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0