HÅL I MINA NYA BYXOR HAHA, BRB DÖ LITE



kände mig lite smått ensam och dog av tråkighet så jag drog till khamn och träffade elin. vi GICK till donken i 10 minusgrader - kunde inte känna mitt ansikte.. krängde sönder och sen tog vi bussen tillbaka. när vi kommer hem till elin så säger hon "hanna jag tror du har hål i dina byxor" så är det fetaste hålet mitt i röven hahahhaa!! gina tricots kvalitet </////3. kul om alla har sett detta nu. nu ska jag kolla på shes the man och dregla lite (han som har huvudrollen är typ hetast på jorden). tänkte bara tillägga att jag finns nog här på jorden för att faila sönder med allt jag gör :) peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0