Dragged you down below down to the devils show to be his guest forever



ser fet ut men whatever. hittade en del i kkrona yepp. tjocktröja, 2 leggins, fluffskor, nagellack, foundation, hårspray, volym puder. tror det var allt men bilder kommer nog om jag orkar lägga in dem. fick stå ute och frysa i en timme (genomförkyld också <3) jag frös så det gjorde ont och jag började nästan lipa. precis när jag hade gett upp hoppet och skulle gå hem kom bussjävlen och jag ville bara skrika och välta hela skiten. arg_tjej. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0