Tanken har väl snuddat mig, men aldrig att den nuddat mig


hej min data laggar verkligen sönder just nu, ovanligt? nepp. borde kanske radera några av mina 100 filmer? jaja, min fredag ser ut att bli fail som fan (som resten av mitt liv hahaha). blir sur på personer som undviker en! btw så lär engelskaläraren tro att jag är värsta sär barnet för jag gjorde en diagnos på typ 3min bara för att hinna med bussen (y). gick nog skit på den kan jag ju säga! nu ska jag starta om min data jävel och se om den går fortare då *oteknisk*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0