Svar

Bästa minnet med din lillsyrra? ;D<3
svar: bästa vetifan, men kul var det när vi blev jagade av en stor fet ko på tjärö och sprang runt där för livet hahhaha. och när vi du hade ditt jävla gosedjur som var en valross (?) som jag sminkade och sen ramlade den i havet haha lol :D och ja massa <3

Hahah, hur lång är du.. ;) xDDD
svar: jag är 164cm haha

Vilken linje går du?
svar: hotell och restaurang - ska gå hotell nu när jag börjar tvåan :)

Hur kommer det sig att du har så små fötter?
svar: hmm.. och hur ska jag veta det haha? ingen annan i min familj har det så jag har ingen aning. men är ganska liten hela jag såå det kanske är därför. cp fråga detdär!

Röker du?
svar: nej det gör jag inte, jag är en extremt duktig flicka ibland höhööh. nejmen det är bara onödigt att röka ju (;

Har du hårförlängning? Vad gör du för att få så fint hår? :)
svar: nepp det har jag inte, men jag hade det för längesen - typ i sjuan/åttan och då växtre mitt hår ganska mycket. jag gör typ inte ett skit för att få fint hår. inpackningar ibland men det är inte speciellt ofta. dock tappar jag snart allt mitt hår känns det som för jag plattar/tuperar osv det för mycket :(

Hur kan du vara så jävla smal?
svar: jag tycker inte ens att jag är smal längre men innan var jag det men då åt jag knappt och jag har bra ämnesomsättning tydligen.

Filmtips?

svar: the uninvited är bra, dock helt cp och man måste vara smart för den (har sett den 6 ggr och fattar fortfarande inte). wild child, the hills have eyes, the ring, motorsågsmassakern (stavning?), fredagen den 13, american pie, not another teen movie, 18 year old virgin. och massa andra!

Är du oskuld?
svar: visste att den frågan skulle komma haha -.- men nej det är jag inte.

Ofta du gillar metal? trodde att du lyssnade på populär musik och så.
svar: haha ja det gör jag? inte lyssnat på alla youtube länkar jag lägger ut eller? x) men jag lyssnar faktiskt på "populär" musik också haha :)

Hur många har du legat med?
svar: för privat dethär haha.

Hur mycket väger du?
svar: just nu 53kg, men jag ska gå ner till 48kg som jag vägde innan.

Hur många har du varit tillsammans med?
svar: en haha, jag klarar verkligen inte av förhållanden så det är ingen mening att försöka ens haha - killar är ändå bara idioter (iaf dem som man faller för).

Sköter du dig i skolan? (;
svar: eh asså.. nej hahah sry men jag är inte sån, har aldrig varit och kommer aldrig bli pluggis för jag är inte tillräckligt tålmodig och smart ehhehehe ;) så jag skiter i det! men visst, jag har ju g för det mesta och det är jag glad för.

Hemskaste bilden på dig? :D
svar: haha usch detta är inte alls okej. men jaja visst jag kan lägga ut den hemskaste bilden på mig i nästa inlägg eller ngt.

Vad är det dummaste du gjort?
svar: svårt att komma på nu ju.. men kanske östersjö? säger bara att det slutade med poliser och sånt shit :S

Dricker du ofta?
svar: det var MYCKET oftare innan, nu är det inte lika mycket roliga fester längre - bajs asså...

Du är het, mobil nummer? ;)
svar: eh nej, du får hitta någon annan desperat jävel (som du själv verkar vara) och ragga på den istället. lycka till hörru, tror du kan behöva det faktiskt.

Hur gammal är du? du ser väldigt liten ut.

svar: jag är 17 men alla säger att jag ser mindre ut - mitt smeknamn = lillen. så ja det säger väl det mesta. kommer fan aldrig komma in på puben utan att visa leg *cut* väldigt deprimerande jaaa T_T

Vad tänker du på just nu?

svar: att mitt ben har somnat och gör ont haha (normalt?) *damp på benet*

Har du något djur? :)
svar: nej det har jag inte, har typ aldrig haft heller. eller jo, jag hade en über söt kanin som hette figge när jag var liten hihi, sen är det väl guldfiskar - om det nu ens räknas?

Bästa låten just nu?
svar: det är ju mega svårt ju. men in flames, slipknot och volbeat funkar alltid iaf :D

Hur kan du ha så fin hud?

svar: det går nog i släkten, jag äter hur mycket godis och skit som helst men ändå får jag inga finnar och sånt. den största finnen jag har haft var typ 2mm, och nu är jag faktiskt seriös. as gött är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0