Nu ska jag gå ner i vikt igen haha

i början av sommaren ville jag ju gå upp i vikt för jag tyckte det var fult att vara så smal men nu väger jag fan 53kg och nej det känns bara helt fel så nu ska jag gå ner i vikt igen haha, 48 var perfekt för mig såååå ja 48kg here i come!

så innan tvingade jag mig ut och sprang en runda (typ en halv kilometer hehe -.-) och nu ska jag springa varannan dag, undrar hur detta kommer sluta asså, men vad gör man inte liksom? det är ju antagligen värt det sen. jag trodde allvarligt talat att jag skulle dö, iaf spy haha - att träna tills man spyr = hemskt. jag la mig på ett berg mitt i skogen (jätte normalt nej) och trodde jag skulle dö.

haha en pinsam grej nu ja, jag har verkligen världens sämsta kondis och nu är jag fan seriös! vi har något såntdär tränings spel till wii, så jag skulle testa det. hade på level easy och så. det slutade med att jag sprang in till toan och spydde ganska mycket. jag fattade ingenting, liksom LEVEL EASY!? inte alls okej vaaa, så nu ska jag träna upp min kondis, som ni märker så behövs det.

Kommentarer
Postat av: frida

hanna lägg av vaaaa!

DU ÄR FIN SOM DU ÄR :)<3

2010-08-04 @ 23:34:16
URL: http://fridastark.devote.se/
Postat av: nathalie

sv; usch ja, har inte spytt på 8år, men jag svimmar av min mensvärk.. haha. det är fan hemskt! (;

2010-08-05 @ 00:20:02
URL: http://ajsiingbajsiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0