Lets get fucked up

yooo!
stack in till ronneby vid fem med micha och evelina, satt hemma hos mig lite innan och kollade på tonårsliv haha. köpte skor, ben&jerrys och eyeliner - ännu ett par skor till min samling. bilder kommer sen, typ imon hehe. jag lär ha träningsvärk imon för dem två går i turbo fart och jag går tio tusen meter bakom dem 24/7 i min snigel fart haha.

min kväll/natt kommer spenderas med min syster som tycker att jag är helt cp - inte okej faktiskt! men jag är lite cp innerst inne, gött ju. vi har kollat på några one tree hill avsnitt och sen blir det sex and the city 2 ;). jag hoppas jävlar att den filmen är bra för annars somnar jag haha. sov kasst inatt - 3 timmar eller något. my sleeping problems returns!

haha kolla det längst ner! jag är verkligen bäääst. lite läskigt faktiskt att många har sökt på det ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0