Jag vill leva i nuet, inte ångra mig sen

första skoldagen avklarad. känns väl helt okej med den nya klassen, men det var cp drygt att sitta ner i en evighet och bara lyssna på när alla babblade om meningslösa saker (enligt mig iaf hehe). nu är jag sjukt trött med fet huvudvärk för jag har bara sovit åtta timmar på två dagar. ikväll ska jag till farmor och farfar haha. knapra alvedon nu ja. imon har jag sovmorgon till kvart i ett, har det varje fredag, sjukt underbart! nu vill jag sova, men det får jag inte för då somnar jag aldrig ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0