I'm feeling lika a star now sooo fuck you! :)


jag idag på bilden. sjukt skönt att ha sovmorgon till kvart i ett idag, fick dock ta tåget kvart över elva för annars hade jag inte hunnit, såklart -.- sen när vi hade slutat (kvart över tre) så gick våran buss såklart kvart över, fick vänta i en timme, sen sa robin att tiderna var ändrade, så nu är det ännu sämre än innan! :@ kan ju säga att jag var hemma vid fem och slutade kvart över tre T___T skjut mig. engelskan sög också för er som bryr er, ska typ göra allt muntligt, jag HATAR muntliga skit cp anal grejjer. åhhhh. vet inte vad som händer ikväll heller, dock är det redan "kväll" menmen. har fått sömntabletter också ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0