I don't care if your world is ended today, i wasn't invited to it anyway

blö, har haft massa att göra idag känns det som O.o vet inte ens vad jag har gjort, typ städat och massa skit, har fixat en "smink hörna" utanför mitt rum också - har hela källaren för mig själv här såå det är gött (y). ska snart ut och försöka springa en runda (säkert skitbra när man har öroninflamation och allt...) utan att dö - kommer aldrig gå, det är liksom mig vi snackar om nu ;) skriver nog mera senare när jag har tid.

söta bilder från min mobil haha =D

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: så kul att du är med :D

2010-08-16 @ 18:48:59
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Merima

allt bra?:D

2010-08-17 @ 04:06:27
URL: http://eenligtmerima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0