Hiss och diss


träffa alla i skolan igen - ska bli kul att träffa alla roliga personer på torsdag igen faktiskt :D
min iphone - haha jag är mer beroende än nånsin, finns så mycket att göra på den, har till och med en egen stad där haha (;
min sminkhörna - äntligen har jag ett ställe med en helkropps spegel och smink osv på samma ställe så jag slipper springa fram och tillbaka.
går bara i skolan två dagar sen ledig - haha går bara i skolan två dagar sen blir det helg igen =D
converse - asså fet kärlek till dem skorna, sköna, snygga och ja allt bra som finns, synd bara att jag är för fattig..


imon är sista dagen i frihet - blö, sista lediga dagen imon och jag kommer allvarligt talat dö av alla jävla läxor vi kommer få.
mitt iphone skal - det har redan börjat gå sönder så nu måste jag köpa ett nytt efter två veckor T_T
matte a och svenska b - asså dem värsta ämnerna i världen nu för tiden för mig, klarade knappt g i svenska a, bra hanna (n)
inga kul fester nu för tiden - har tröttnat på alla gamla vanliga fester, men till helgen får jag hoppas på lite nya folk @ idas place!
kryp - jag blir attackerad av kryp hela tiden helt plötsligt, dem flyger typ rätt i mitt ansikte!? vafan liksom :(

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: jo, är inte helt frisk än heller.

2010-08-17 @ 21:10:57
URL: http://enord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0