Hate every motherfucker that's in your way


wie fler såna här kommentarer tycker jag! ;)

idag är det verkligen inte min dag, gick upp vid åtta (helt sjukt ja), har sovit i typ 4 timmar så jag hoppas att jag kan somna ikväll! har fått 34894 blåmärken, nervös för skolan imon, dampade med nellie (vi är så jäävla olika, hon är lugn och jag är crazy) så det slutade med att min iphone flög iväg och skalet gick sönder, sprang en runda och snubblade på mitt skosnöre, så jag har tömt mig själv på tårar idag tror jag hehe - överkänslig idag yao..

det är hemskt att det är sista dagen på sommarlovet idag. skulle egentligen varit med micha och vicky idag men det blev problem så nej, det blev inte av. vet inte ens vilka jag ska vara med nu när jag börjar på hotell, alla har ju redan någon att vara med T_T *mobbad*. har feta funderingar på hur jag ska ha håret och vilka kläder jag ska ha på mig också, hmm..

idag har jag iaf fixat massa skit. typ målat naglarna, hårinpackning, rakat benen osv, brun utan sol, noppat ögonbrynen, klippt min lugg liiiiite och ja, massa tjejgrejer. det gillas, behövdes också :) detta blev ett långt inlägg men det får ni leva med. läs eller inte, bryr mig inte ett skit faktiskt! (;

Kommentarer
Postat av: Sannie

Hottopic har alltid snygga kläder!!

Vilket måste besökas om jag far till USA någon dag! ^^

2010-08-18 @ 17:07:02
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0