Har tråkigt så jag kopierar detta från kissie haha


Har du druckit tills du spytt? hehe jauu T__T

Sårat någon? yeeep..

Förlorat en vän? Nej :D

Träffat nya människor? japp

Kysst en främling? hmmm.. nepp (:

Tagit droger? nej det är bara skit, så det skiter jag i haha :)
Haft en sommarflört? ehh.. nja

Gråtit? typ till filmer mer än nånsin, blivit överkänslig asså O.O

Skrattat tills du kissat på dig? nej, men tills jag har gråtit, knappt fått luft, ont i käkarna och magen (y)

Tältat? nej faktiskt inte :O
Varit vaken en hel natt? ohjaa

Solat? jadå, men är lika albino ändå -.-
Badat? klart, as kul att bada ju haha :D men har ju inte varit det bästa badvädret den senaste tiden..

Haft ett förhållande? nej

Gjort dig riktigt illa? nej, inte vad jag kan komma ihåg haha ;)
Gjort några nya percingar/ tatueringar? nee, man kan ju inte bada då typ.

Läst en bok? nej haha x)

Skickat fel sms med flit? nee, sånt pallar inte jag

Suttit vid datan en hel natt? hehe ja *nörd*

Näckat? vadå näckat? *efterbliven* :O

Solat naken? nej

Fått utegångsförbud? nej jag är så duktig så (;

Sagt “jag älskar dig” och menat det? isf till vännerna

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? ingen aning haha O.o men det tror jag inte

Varit i slagsmål? nej jag är inte precis den starkaste om man säger så!

Pussat någon utav samma kön? klart :D

Sjungit högt på ett berg? det har jag säkert T_T

Kysst någon i regnet? hmm.. nej?
Kysst någon i skogen ? nee, palla vara i en skog dååå? :O
Kysst någon du inte borde? heh, jaaa

Tappat rösten? nerååå

varit på festival? ja :D sweden rock in my ♥

Gått upp i vikt? ja ehheheh.. tyvärr

Gått ner i vikt? inte ännu tror jag, men snart såå.

Brännt dig? ja, bränner mig hur lätt som helst *buhuuuu* :(

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? navelpiercingen haha, fail.

Varit utomlands? nääh :<

Gjort ett bra köp? yeeeep
Tagit upp kontakten med en gammal vän? ehhh.. tror inte det (n)

haft skadeglädje? haha ja men det är ju kul (;

Sovit under bar himmel? på sätt och vis hehe...... -.-

Vad kommer du sakna mest? att vara ledig, solen och badet, sommarkläder och ja, det mesta!

Har du svart ärligt på alla frågor? jaa


Kommentarer
Postat av: melinda

SV: jag är typ 165 ;)

vadå då ?



http//melindapadronn.blogg.se

2010-08-16 @ 00:24:18
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med :D

2010-08-16 @ 00:51:30
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0