Dom jävlarna tog oss en efter en

ikväll blir det tjejkväll här hemma. var fan ett tag sen nu så det behövs verkligen. dock blir vi nog inte så många - typ micha, vicky, sandra och jag. alla andra är typ borta? :o försvunna, nejmen.

övningskörde innan, jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig när jag stog och "spekade" (tror det heter så?) i en jävla hög backe med grus och sen två tanter gick med barnvagnar och dem blev livrädda för mig haha, lol. sen i en sväng gasade jag för mycket också så det "skrek" sådär i hjulen. haha jag är ju bäst! sen körde jag på motorvägen också, ASKUL ASSÅ!

nu ska jag kolla oth och feta mig för jag orkar inte fixa mig, bara tjejvkäll ju + alla dem har redan sett mig som värst, typ nyvaken och allt. så mjukisbyxor here i come = HALELULIAAAH, götttt äre.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0