Brb ska slå sönder tvättmaskinen!

asså damp, våran tvättmaskin låter som .. jag vet inte vad men högt låter det i alla fall! och såklart har jag mitt rum jämte den, så jag kan inte ens höra mig själv tänka just nu, hör inte ens tvn - fail. vi behöver en ny sååå någon som hjälper mig att slå sönder den? ;) för jag orkar verkligen inte själv.

har ändrat lite på bloggen, igen hehe. men jag tycker det är kul. vet inte om jag är nöjd eller inte, what do you think? jaja, har precis ätit och så, nu är min mage gravid ser det ut som. inte alls okej.
och det är mörkt ute nu och klockan är liksom nio!? :( buhu, hösten gör mig deprimerad - har inte badat på tre veckor eller något. *cut cut cut jag mår så dåligt* nejmen, hej jag är emo. men hösten suger verkligen.

och detta inlägget var ju intressant -.- men ibland måste man ju bara få skriva av sig all sånhär skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0