BLÄÄÄ JAG HAR TRÅÅÅKIGT


jag är rädd för djur.

haha typ när jag var ute och sprang en runda för ett tag sen så kom en katt och "attackerade" mig, fick panik och sprang fortare än aldrig förr haha! bra träning iaf ;) men hundar är värst hehehehehehehe.


jag hatar "wannabes".

men seriöst om man köper något och tänker "åh detta är verkligen min stil!" sen nästa dag ser man ngn med exakt samma sak. sånt är sjuuukt irriterande haha! man vill ju sticka ut lite, iaf jag. det är omöjligt ju!

hatar äckliga killar.

nämner inga namn men ja, vissa killar är idioter (eh typ alla verkar det som)! som bara håller på att vrål stirra på röven 24/7, äkta panik känsla fan! fuck yooooooooooooooou.


Kommentarer
Postat av: Elin ;)

Hahah vet vem du menar som glor på din röv haha xD Så knäpp är han ;o

2010-08-28 @ 15:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0