All i ever wanted was to make you mine

skrubbhandskar, 2 rosetter, armband, kjol, vit ögonskugga och brun utan sol ♥

tjabba tjena hallååå!
hehe *barnprograms minnen* bilden är på min shopping idag hihi. jaja, idag var jag tvungen att gå upp vid nio - PLÅGSAMT ELLER VAD!? för jag skulle till doktorn, kändes dock lite meningslöst menmen, ska ta olja i mitt öra nu (O.O?). sen stack jag och micha in till karlshamn (han på tåget kunde inte ens bjussa fattiga mig på en 50öring :( dålig stil) och träffade elin peeelin, gött. shoppade lite också *slösaren hanna är i farten som vanligt* så nu är jag typ pank åter igen - kill me? ... plus att jag blir glad av ni som gillar min  blogg sååå pösss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0